Muğlaspor, yeni sezonda 1'inci Lig'de mücadele edecek. Kadro yapılanması kapsamında iki kaptanı ile resmen yollarını ayırdı. Yeşil-beyazlı ekip, kaleci İsmet Yumakoğulları ve savunma oyuncusu Mehmet Yiğit'e veda etti.
Kulüpten yapılan açıklamalar
Yeşil-beyazlı kulüp, sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımlarla iki tecrübeli futbolcuya teşekkür ederek kariyerlerinde başarı dileklerinde bulundu.
Yapılan açıklamada, "İki sezon boyunca kalemizi başarıyla koruyan, kaptanlık görevini gururla üstlenen ve yeşil-beyazlı formamızla 3'üncü Lig ve 2'nci Lig şampiyonlukları yaşayan İsmet Yumakoğulları ile yollarımız ayrılmıştır. Sahadaki mücadelesi, liderliği ve kulübümüze verdiği değerli emekler için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde başarılar diliyoruz. Yolun açık olsun kaptan" ifadelerine yer verildi.
Kulüp, savunmanın tecrübeli ismi ve takım kaptanlarından Mehmet Yiğit için yayımladığı veda mesajında ise, "Formamızı büyük bir onurla taşıyan, sahadaki mücadelesi ve liderliğiyle 2'nci Lig şampiyonluğumuzda önemli pay sahibi olan kaptanımız Mehmet Yiğit ile yollarımız ayrılmıştır. Yeşil-beyazlı formamız altında verdiği emekler ve yaşattığı şampiyonluk gururu için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde başarılar diliyoruz. Yolun açık olsun kaptan" denildi.
Takımın başarıları
Muğlaspor, geçtiğimiz sezon 2'nci Lig'de şampiyon olarak 1'inci Lig'e yükselmişti. İsmet Yumakoğulları, takımda geçirdiği iki sezonda hem 3'üncü Lig hem de 2'nci Lig şampiyonluğu yaşadı. Mehmet Yiğit ise 2'nci Lig şampiyonluğunda önemli rol oynadı.



