Okan Buruk'tan kutlama uyarısı: Beni rahatsız etti
Okan Buruk'tan kutlama uyarısı: Beni rahatsız etti

Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, Fenerbahçe'yi 3-0 yendikleri derbinin ardından düzenlenen basın toplantısında, futbolcularının maç sonrası sevinç gösterilerini abartılı bulduğunu ifade etti. Deneyimli teknik adam, "Galibiyeti, maçın başından sonuna kadar çok istedik. Allah da karşılığını verdi. Daha bir şey bitmedi, şampiyon olmadık ama öyleymiş gibi kutlama oldu, o beni rahatsız etti" dedi.

Okan Buruk: Beraberliği hiç düşünmedik

Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, maçın ardından yaptığı açıklamada, "Beraberliği hiçbir zaman düşünmüyoruz. Kazanmak için oynamak bizim yapımızda olan bir şey. Şampiyonlar Ligi'nde, iç saha maçlarında tek karşılaşmaya odaklandığımızda bizim için çok farklı bir şey oluyor. Hep önde oynadık, 1-0 sonrası ikinci yarıya başlarken de önde oynamak istedik. Bu hatayı Kadıköy'de yapmıştık, ilk yarı. Sizin de eksik olmanız, koruma duygusu yaratıyor ama maçı başından sonuna kadar çok istedik. Allah da karşılığını verdi" ifadelerini kullandı.

Futbolcular benim kardeşim

Buruk, sözlerine şöyle devam etti: "Daha bir şey bitmedi, şampiyon olmadık ancak öyleymiş gibi kutlama oldu, o beni rahatsız etti. Önümüzde üç maç var. İnşallah en kısa zamanda şampiyonluğa ulaşırız. Yıldızlarla dolu bir kadromuz var ancak ben de futbolcuydum. Onlar benim kardeşlerim. Üç kulvarda oynadığımız için hepsi de forma şansı buldu. Bu açıdan şanslıydık."

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

En çok Okan Buruk devirdi

Süper Lig'de Okan Buruk bir kez daha Fenerbahçe'nin kabusu oldu. Buruk, 2017-18 sezonundan itibaren Fenerbahçe'yi en fazla mağlup eden teknik adam durumunda. Buruk 7 galibiyet görürken, 3 beraberlik ve 5 yenilgi aldı.

RAMS Park'ta tarihi gece

Derbi tamamen dolu tribünler önünde oynandı. Galatasaraylı taraftarlar için ayrılan her koltuğa birer bayrak bıraktı. Stadı tamamen dolduran taraftarlar, maç öncesi bayrakları sallayarak güzel bir görüntü oluşturdu.

Tribünlerden Kerem'e tepki

Galatasaraylı taraftarlar, müsabaka öncesinde daha önce takımlarında forma giyen Fenerbahçeli futbolcu Kerem Aktürkoğlu'na tepki gösterdi. Sarı-kırmızılılar, ısınma sırasında Aktürkoğlu aleyhinde tezahüratlarda bulundu.

6 bin polis görev yaptı

İstanbul Emniyet Müdürlüğü, kritik Galatasaray-Fenerbahçe derbisi için yoğun güvenlik önlemleri aldı. Müsabaka için RAMS Park ve çevresinde görev yapan 5 bin 800 polis herhangi bir asayiş sorunu yaşanmamasını sağladı. İstanbul Emniyet Müdürü Selami Yıldız, mücadele öncesinde stada gelerek önlemleri yerinde izledi.

Galatasaraylı taraftarlar sokaklara döküldü

Fenerbahçe galibiyeti ile birlikte Galatasaraylı taraftarların da kutlamaları başladı. Daha ligin bitimine üç hafta olmasına ve şampiyonluk da matematiksel olarak garantilenmemesine rağmen Türkiye'nin dört bir köşesinde sokaklara dökülen sarı-kırmızılı futbolseverler, ellerine Galatasaray bayraklarıyla sevinç gösterilerinde bulundu.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması