Kayserispor'un başarılı kalecisi Onurcan Piri, sosyal medya hesabı Instagram üzerinden yaptığı duygusal paylaşımla kulübe veda etti. 3 yıllık süreçte yalnızca güzel anılar değil, ömür boyu kıymetini bileceği dostluklar da biriktirdiğini ifade eden Piri, bu yolculukta birlikte çalışma fırsatı bulduğu tüm kulüp başkanlarına, hocalarına, takım arkadaşlarına, Kapalıkale'ye ve her koşulda desteğini hissettiren tüm Kayserispor taraftarlarına yürekten teşekkür etti.
Onurcan Piri'den Duygusal Veda Mesajı
Birlikte yaşanılan her sevinçte, zorlukta ve mücadelede bu ailenin bir parçası olmaktan büyük bir gurur duyduğunu belirten Onurcan Piri, teşekkürlerinin en özelinin kulübün tüm emekçi personeline olduğunu vurguladı. Onların, çoğu zaman görünmeyen ama bu büyük camianın ayakta kalmasında en büyük pay sahiplerinden olan gizli kahramanlar olduğunu söyledi. Birlikte çalışma fırsatı bulduğu her birine ayrıca minnettar olduğunu dile getirdi.
'Aidiyet Duygusuyla Hareket Ettim'
Onurcan Piri, bulunduğu her kulüpte aidiyet duygusuyla hareket etmeye, taşıdığı formaya layık bir sporcu olmaya gayret ettiğini belirtti. İşlerinin bir parçasının da ayrılıklar olduğunu ifade eden Piri, bugün ayrılıyor olsa da Kayserispor'un ve burada tanıdığı güzel insanların yerinin kendisinde her zaman ayrı olacağını söyledi. 'Hepinizi çok seviyorum' diyerek duygularını paylaştı.
Kayserispor'a Başarı Dilekleri
Kayserispor'a bundan sonraki yolculuğunda yürekten başarılar dileyen Onurcan Piri, 'Umarım bu büyük camia, hak ettiği güzel günlere ve başarılara en kısa zamanda ulaşır' ifadelerini kullandı. Haklarını helal etmelerini isteyen Piri, kendisinin de haklarını helal ettiğini belirterek 'Hoşça kalın' dedi.



