Trendyol 1. Lig ekiplerinden Kayserispor'un 31 yaşındaki file bekçisi Onurcan Piri, yayımladığı mesajla sarı-kırmızılı kulübe veda etti. ABD merkezli sosyal medya platformu Instagram hesabından yaptığı paylaşımla Kayserispor'a veda eden Piri, 3 yıllık süreçte sadece güzel anılar değil, ömür boyu kıymetini bileceği dostluklar biriktirdiğini ifade etti.
Onurcan Piri'nin veda mesajı
Piri, paylaşımında şu ifadelere yer verdi: "Bu 3 yıllık süreçte yalnızca güzel anılar değil, ömür boyu kıymetini bileceğim dostluklar da biriktirdim. Bu yolculukta birlikte çalışma fırsatı bulduğum tüm kulüp başkanlarıma, hocalarıma, takım arkadaşlarıma, Kapalıkale'ye ve her koşulda desteğini hissettiren tüm Kayserispor taraftarlarına yürekten teşekkür ediyorum."
"Formaya layık bir sporcu olmaya gayret ettim"
Birlikte yaşanılan her sevinçte, zorlukta ve mücadelede bu ailenin bir parçası olmaktan büyük gurur duyduğunu belirten Onurcan Piri, şunları kaydetti: "Teşekkürlerimin en özeli ise kulübümüzün tüm emekçi personeline. Onlar, çoğu zaman görünmeyen ama bu büyük camianın ayakta kalmasında en büyük pay sahiplerinden olan gizli kahramanlar. Birlikte çalışma fırsatı bulduğum her birine ayrıca minnettarım. Bulunduğum her kulüpte aidiyet duygusuyla hareket etmeye, taşıdığım formaya layık bir sporcu olmaya gayret ettim. İşimizin bir parçası da ayrılıklar. Bugün ayrılıyor olsam da Kayserispor'un ve burada tanıdığım güzel insanların yeri bende her zaman ayrı olacak. Hepinizi çok seviyorum. Kayserispor'a bundan sonraki yolculuğunda yürekten başarılar diliyorum. Umarım bu büyük camia, hak ettiği güzel günlere ve başarılara en kısa zamanda ulaşır. Hakkınızı helal edin. Benim de sizlere hakkım helal olsun. Hoşça kalın."
Kayserispor'da yeni dönem
Onurcan Piri'nin ayrılığıyla Kayserispor'da kaleci transferi gündeme gelecek. Kulüp, yeni sezon öncesinde kadrosunu güçlendirmek için çalışmalara devam ediyor. Piri'nin yeni takımı henüz belli olmazken, tecrübeli kalecinin birçok kulüpten teklif aldığı konuşuluyor.



