Oğuzhan Matur, Amedspor ile Yollarını Ayırdı
26 yaşındaki sol bek Oğuzhan Matur, Süper Lig'e yükselen Amedspor'dan ayrıldığını sosyal medya hesabından duyurdu. Futbolcu, yeşil-kırmızılı kulüple karşılıklı anlaşarak yollarını ayırdıklarını belirtti.
Oyuncudan Duygusal Veda Mesajı
Oğuzhan Matur, paylaşımında şu ifadelere yer verdi: "Çok güzel anılar biriktirdiğim Amedspor ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırdık. Bu kısa süreçte güzel zaman geçirdiğim takım arkadaşlarıma, hocalarıma, başkanımıza, yönetimimize ve kulüp çalışanlarına teşekkür ederim. Özellikle beni ilk günden itibaren sıcak karşılayan Diyarbakır halkına ve coşkulu taraftarlarımıza minnetlerimi sunarım. Hoşçakalın."
Kariyerinde Yeni Sayfa
Amedspor'da kısa bir süre geçiren Matur, takımın Süper Lig'e yükselmesine katkı sağlamıştı. Oyuncunun yeni takımı henüz netlik kazanmazken, transfer döneminde birçok kulübün ilgisini çektiği biliniyor.



