Rizespor Teknik Direktörü Recep Uçar, Fatih Karagümrük Maçı Sonrası Kamuoyuna Açıklama Yaptı
Trendyol Süper Lig'in 28. haftasında Fatih Karagümrük'e 2-1 mağlup olan Rizespor'un teknik direktörü Recep Uçar, maç sonrası düzenlenen basın toplantısında önemli açıklamalarda bulundu. Uçar, deplasmanda oynanan zorlu karşılaşmada takımının performansının beklentilerin altında kaldığını ifade ederek, "Camiamızdan özür diliyoruz" dedi.
"Son Haftalardaki Performansımızın Altında Kaldık"
Atatürk Olimpiyat Stadı'nda gerçekleşen maçın ardından konuşan Recep Uçar, Fatih Karagümrük'ün ligde son sırada yer almasına rağmen oynadıkları oyunun bu konumunu yansıtmadığını vurguladı. Uçar, "Son 3-4 haftadaki performansımızın altında kaldık. Bir türlü oyuna giremedik. Rakip çok dirençliydi ve net savunma yaptılar. Maalesef üretkenlik gösteremedik" şeklinde konuştu.
Kolay Frikik Savunması Maçı Kaybettirdi
Teknik direktör, maçın kaderini belirleyen anın ikinci topun geldiği frikik savunması olduğunu belirterek, "Çok kolay bir frikik savunmasında ikinci top bize maçı kaybettirdi. Bu durumdan dolayı üzgünüz ve taraftarımızdan özür diliyoruz" ifadelerini kullandı. Uçar, takımın sahada yeterli direnci gösteremediğini ve rakibin savunma organizasyonunu aşamadığını ekledi.
Kalan Haftalarda Camia Mutlu Edilecek
Recep Uçar, gelecek haftalara odaklanarak, "Kalan haftalarda alacağımız puanlar ve iyi oyunlarla camiamızı mutlu etmek istiyoruz" dedi. Ayrıca, Fatih Karagümrük'ü maçtaki performanslarından dolayı tebrik eden Uçar, rakibin mücadeleci oyununu takdir ettiğini belirtti. Rizespor'un ligdeki konumunu iyileştirmek için çalışmalara devam edeceklerini söyleyen teknik direktör, taraftarların desteğinin önemine değindi.
Bu maçla birlikte Rizespor, Süper Lig'deki formunu sorgularken, teknik ekip ve oyuncuların özeleştiri yaparak gelecek maçlara hazırlanacağı bildirildi.



