Sivasspor'da İsmet Taşdemir'den Ayrılık Sinyali: 'Şartlar Oluşmazsa Burada Durmanın Anlamı Kalmaz'
Sivasspor'da Taşdemir'den Ayrılık Sinyali

Sivasspor'da İsmet Taşdemir'den Kritik Açıklamalar: Gelecek Belirsiz

Sivasspor Teknik Direktörü İsmet Taşdemir, Trendyol 1. Lig'in 35. haftasında İstanbulspor'a 3-1 yenilmenin ardından düzenlenen basın toplantısında önemli açıklamalarda bulundu. Taşdemir, maç öncesi yaşanan üzücü bir olaya dikkat çekerek, 13 yaş altı takımından 4 futbolcunun trafik kazası geçirdiğini belirtti. Futbolculardan üçünün durumunun iyi olduğunu, birinin ise yoğun bakımda hayati tehlikesinin devam ettiğini ifade ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.

"Eşik Maçlarını Geçemedik"

Karşılaşmanın değerlendirmesini yapan Taşdemir, takım olarak eşik maçlarını bir türlü geçemediklerini vurguladı. Göreve geldikten sonra kendisi açısından üçüncü eşik maçı olduğunu aktaran teknik adam, "Maalesef geçemedik, yetemedik. İyi başladığımız, golü bulduğumuz ve iyi oynadığımız bölümde ayağımızdaki üç topu rakibe vererek 3 gol yedik" dedi. Ayrıca, iç sahada çok sayıda gol kaçırdıkları bir maç olduğunu belirterek üzüntülerini dile getirdi.

Kadro Sıkıntıları ve Sakatlıklar

Taşdemir, Okan Erdoğan'ın sakatlanması ve Mert Çelik'in ısınmadan maça girmesinin oyunlarını olumsuz etkilediğini söyledi. "25 oyuncumuz var ama gerçek anlamda kısıtlı bir kadromuzun olduğunu düşünüyorum" diyen teknik direktör, bu kısıtlı kadroya rağmen iyi işler yaptıklarını ancak yeterli olamadıklarını ifade etti. Kalan üç maçta ellerinden geleni yaparak ligi iyi tamamlamaya çalışacaklarını ekledi.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Geleceğe Dair Belirsizlik ve Ayrılık İmâsı

Sezonun bitimine yaklaşırken Taşdemir, geleceğe dair önemli sinyaller verdi. "Sezon bittikten sonra ya da bitmeden yönetimimizle yapacağımız toplantıda hedef birlikteliğine varacağız" şeklinde konuşan teknik adam, yarının ne getireceğinin belli olmadığını ve kulüp politikası ile maddi boyutun önemli olduğunu vurguladı. En kısa sürede yönetim ve başkanla bir araya geleceklerini belirtti.

Ancak, Taşdemir'in açıklamalarındaki en çarpıcı ifade şu oldu: "Ben buradayım, benlik bir durum yok ama istediğimiz şartlar oluşursa seneye bu sıkıntıları yaşamayacağımız, çok daha iyi oyun oynayabileceğimiz, çok daha iyi bir kadro oluşturabilirsek buradayım. Ama olmazsa burada durmamızın anlamı kalmayacak." Bu sözler, teknik direktörün şartlar uygun olmazsa takımdan ayrılabileceğine dair net bir ima taşıyor.

Taşdemir, zaten zor bir hayalin peşinden koştuklarını ve bu hayalin biraz daha zorlaştığını da sözlerine ekledi. Sivasspor taraftarları ve futbol kamuoyu, kulüp yönetimi ile Taşdemir arasındaki görüşmelerin sonucunu merakla bekliyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması