Fenerbahçe'de İsmail Kartal: 'Şampiyon Olacağız, Tüm Kupaları Alacağız'
İsmail Kartal: 'Şampiyon Olacağız, Tüm Kupaları Alacağız'

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Düzce'deki Topuk Yaylası'nda başladı. Sarı-lacivertli ekip, ilk antrenmanını gerçekleştirirken teknik direktör İsmail Kartal, kulübün Youtube kanalına önemli açıklamalarda bulundu.

İsmail Kartal: 'Herkes işini layıkıyla yapacak'

65 yaşındaki deneyimli teknik adam, Fenerbahçe'de 4. dönemine başlamış durumda. Kartal, takımın hedefleriyle ilgili olarak, "Herkes işini layıkıyla yapacak. Biz elimizden geleni yapacağız ve şampiyon olacağız. Bütün kupaları elde edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Topuk Yaylası'nda ilk idman

Fenerbahçe kafilesi, Düzce Topuk Yaylası'nda kampa girerek yeni sezonun ilk çalışmasını yaptı. Oyuncuların moralli olduğu gözlenirken, İsmail Kartal'ın motivasyon yüklü sözleri takımda pozitif bir hava yarattı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Hedef: Tüm kupalar

Geçtiğimiz sezonu kupasız kapatan Fenerbahçe'de bu yıl hedef büyük. Kartal, sadece lig şampiyonluğu değil, Türkiye Kupası ve diğer tüm organizasyonlarda da zirveyi hedeflediklerini belirtti. Teknik direktörün bu açıklamaları, taraftarlar arasında heyecanla karşılandı.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması