Tedesco: Suçlu varsa benim
Fenerbahçe Teknik Direktörü Domenico Tedesco, Süper Lig'de Galatasaray'a 3-0 kaybettikleri derbinin ardından açıklamalarda bulundu. İlk derbisinde mağlup olan ve şampiyonluk şansını büyük ölçüde kaybeden Alman çalıştırıcı, sorumluluğu üstlenerek oyuncularına sahip çıktı.
Maç değerlendirmesi
Tedesco, maçın ilk bölümünde iyi oynadıklarını ancak gol atamadıklarını belirtti: 'Gol atamamamız çılgınca geliyor; girdiğimiz pozisyonları düşününce yazık oldu ama bunlar futbolun bir parçası. Penaltı kırılma anı oldu. Sonrasında işler bizim için zora girdi. Taç atışından golü yedik; Osimhen harika bir gol attı. Rakibimizin de kalitesini kabul etmemiz gerekiyor.'
Sorumluluk üstleniyor
Deneyimli teknik adam, oyuncularını savunarak şunları söyledi: 'Eğer bir suçlu varsa, maçta benimsenen oyunla ilgili suçlu kişi benim. Oyuncuların bir suçu yok. Kerem kaç defa savunma arkasına koşu attı, Sanchez ile mücadeleye girdi, ayağa kalktı.'
Samandıra kapalı olmalı
Tedesco, antrenman sahalarının herkese açık olmasından rahatsız olduğunu ifade etti: 'Samandıra'nın kapalı olması beni mutlu eder. Rakiplerimiz ne yapmamız gerektiğini biliyordu. Kimseyi şaşırtamıyoruz. Sahalarımız herkese açık. Herhangi bir apartman kiralayıp antrenmanı izleyebilirsiniz.'
Transfer ve gelecek
Alman teknik direktör, transfer için doğru zaman olmadığını vurgulayarak: 'Şampiyonluk şansımızı bilmiyorum ama yapmam gereken işime odaklanmam. Transfer için doğru zaman değil. Sezon bittikten sonra analiz yapacağız, konuşacağız.' dedi. Önümüzdeki maçta Ederson, Guendouzi, Archie ve Mert Müldür'ün sakatlıkları nedeniyle forma giyemeyeceğini de sözlerine ekledi.



