A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası'nda Paraguay'a 1-0 mağlup olarak turnuvaya veda etti. Karşılaşmanın ardından milli kaleci Uğurcan Çakır, duygusal açıklamalarda bulundu.
Uğurcan Çakır: Ülkemizden Özür Dilerim
Maçın ardından konuşan Uğurcan Çakır, hayal kırıklığını şu sözlerle ifade etti: "Ülkemizden özür dilerim! Onları gururlandırmak istiyorduk ama başaramadık. Çok büyük beklenti vardı, beklentilerin altında kaldık! Buraya gelenlerden de özür dilerim. Maç hakkında konuşacak bir şey yok! Takım arkadaşlarım çok istedi, çok büyük mücadele verdik."
Beklentiyi Yükselttik
Milli file bekçisi açıklamalarına şöyle devam etti: "Yaptıklarımızla beklentiyi yükselttik ama beklentilerin altında kaldık! İlk maçta olanlar, bu maçta olanlar... Nasip de önemli. Kafamızı kaldıracağız. Genç ve iyi oyuncularımız var. Kafamızı kaldıracağız. Ülkemizi gururlandırmaya çalışacağız."
Milli takım, turnuvaya umutlu başlamış ancak beklenen performansı sergileyememişti. Uğurcan Çakır'ın sözleri, takımın moral durumunu ve geleceğe yönelik umutlarını yansıtıyor.



