Uğurlu: Beşiktaş Maçında Galibiyet İçin Gidiyoruz, 3 Puan Ligde Kalmamızı Sağlayacak
Uğurlu: Beşiktaş Maçında Galibiyet İçin Gidiyoruz

Uğurlu, Beşiktaş Karşısında Galibiyet Vurgusu Yaptı

Trendyol Süper Lig'in 29. haftasında yarın deplasmanda Beşiktaş ile karşılaşacak Akdeniz ekibinin teknik direktörü Uğurlu, pazar günü Eyüpspor'a karşı elde ettikleri önemli galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu. Uğurlu, ligde kalma yolunda Eyüpspor galibiyetiyle çok kritik bir adım attıklarını ifade ederek, iyi performanslarını Beşiktaş karşısında da sürdürmek istediklerini belirtti.

"Beşiktaş Maçlarında İyi Sonuçlar Aldım"

Beşiktaş'a karşı teknik direktörlük kariyerinde mağlubiyet almadığına dikkat çeken Uğurlu, şu ifadeleri kullandı: "Beşiktaş maçlarında özellikle deplasmanlarda iyi sonuçlar aldım. Beşiktaş tabii büyük bir camia. İyi oyunculara sahipler ve son haftalarda iyi oynuyorlar. Çok daha dengeli ve takım halinde oynayan bir takım. Aldığı puanlar da ortada. Çok zor bir maç olacak bizim adımıza. Beşiktaş maçı çok zor ama biz hangi deplasman olursa olsun galibiyet için gidiyoruz. Bu hafta da galibiyet için gideceğiz. Umarım istediğimiz oyunu ortaya koyup oradan 3 puanla ayrılırız."

"3 Puan Ligde Kalmamızı Sağlayacak"

Her maça aynı konsantrasyonla çıktıklarını vurgulayan Uğurlu, büyük takımlara karşı iyi bir istatistiğe sahip olduğunu ancak bunun bireysel değil, kolektif bir çaba gerektirdiğini söyledi. "Burada doğru analiz, doğru oyun planı ve oyuncuların o kurguyu uygulamasıyla alakalı. Bunu büyük maçlarda çok fazla ortaya koyduk. Beşiktaş maçında alacağımız 3 puan bizi ciddi anlamda ligde tutacaktır." diye konuştu.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Ligde Herkes Birbirini Yenebiliyor

Uğurlu, ligde bir puan hedefi koymak yerine maç maç değerlendirme yaptıklarını dile getirerek, şöyle devam etti: "Hangi maç kolay, hangi maç zor bu haftalarda çok anlaşılmıyor. Üst sıralarla oynadığımız takımlardan puan aldık, alttaki takımlara ise puan kaybettik. Ligde herkes birbirini yenebiliyor. Son haftalarda çok fazla mücadele eden, isteyen takımlar oluyor. Oyun olarak artık çok bakmıyoruz. İyi bir oyun oynayalım, onu geliştirelim dönemini geçtik. İyi mücadele edip, çok fazla isteyip ve bunu rakibe hissettirerek puan ya da puanlar almayı amaçlıyoruz."

Fiziksel ve Mental Olarak Hazırız

Fiziksel olarak ligin ortalamasına ulaştıklarını aktaran Uğurlu, göreve geldikten sonra oyuncuları fiziksel anlamda iyi bir noktaya getirdiklerini söyledi. "Hem fizik hem de mental olarak çok iyi durumdayız. Taraftarımızın desteğine çok fazla ihtiyacımız var. Oyuncularımızın özverisine çok ihtiyacımız var. Bütün olup, kenetlenip ligde kalacağız." değerlendirmesinde bulundu.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması