Trendyol Süper Lig'in 31. haftasında sahasında Kocaelispor'u 1-0 mağlup eden Natura Dünyası Gençlerbirliği'nde teknik direktör Volkan Demirel, karşılaşma sonrası önemli açıklamalarda bulundu. Eryaman Stadı'nda düzenlenen basın toplantısında konuşan Demirel, takımın sergilediği mücadeleden memnuniyet duyduğunu belirtti.
Mücadele ve Konsantrasyon Galibiyeti Getirdi
Volkan Demirel, oyundan ziyade takımın mücadelesinin ön planda olduğunu vurgulayarak, "İkili mücadeleler ve hava toplarında oyuncularımız büyük bir savaş verdi. Maça inanmak ve konsantrasyonumuz bize 3 puanı getirdi. Bir gol daha attık ancak kalecinin topa temas ettiği gerekçesiyle verilmeyen bir golümüz oldu. İlk yarı üstün bir oyun sergiledik, ikinci yarıda ise skoru koruma amacıyla çocukların kendi inisiyatifiyle biraz geri çekildik. Bugün tamamen 3 puan hedefimiz vardı; 'Kalan son 4 haftada hedefimiz var' diye hep söylüyordum. Bu hedeflerden birini gerçekleştirdik, şimdi bir sonraki maçı bekleyeceğiz. Oradan da umduğumuz skoru alarak inşallah bu seneyi en iyi şekilde bitireceğiz." ifadelerini kullandı.
Diabete Performansı ve Takım İçi Adalet
Bir soru üzerine Diabete'yi takıma ilk geldiğinde de çok beğendiğini dile getiren Demirel, "İkinci gelişimde de bir türlü şans veremedim ama genç bir oyuncu, idmandaki performansıyla beni etkiliyordu. Galatasaray maçında ona inandım ve oynattım, çünkü açıkçası maça çıkarken fazla beklentim yoktu. Futbolda bir adalet vardır; çok iyi mücadele ettiler. Bugünkü kadro da bu adaleti sağlamak için sahaya çıktı." şeklinde konuştu.
Baskı ve Plan Değişikliği
Maçta baskının 90 dakika boyunca sürdürülemeyeceğine dikkat çeken Volkan Demirel, "Galatasaray maçında farklı bir plan uygulamıştık, bugün ise başka bir planla sahaya çıktık. Bugünkü amaç, 1-0 olsun bizim olsun şeklindeydi. Oyuncularımız da bunun için ikinci yarıda baskıya maruz kaldı. Çok zor bir dönemden geçen bir takım için 1-0'lık galibiyet çok değerli; bunun keyfini sürmeliyiz. Benim derdim puanları toplayıp ligde kalmak." dedi.
Taraftara Teşekkür ve Ankara Ruhu
Eryaman Stadı'nı neredeyse dolduran taraftarlara teşekkür eden Demirel, "Taraftarımızın hepsine çok teşekkür ediyorum. Bugün Ankara olarak bu maçı kazandık, inşallah Ankara takımı olarak bu ligde kalacağız. Gençlerbirliği, bu sahada hiçbir takıma ezilmedi. Bizim kalbimiz temiz, gönlümüz rahat. İnşallah bu sene bu çocuklarla ligde kalacağız. Hepsi çok güzel çocuklar; böyle kaliteli oyuncuları bir arada bulmak gerçekten zor. Yönetim, oyuncular, çalışanlar, teknik heyet; hepimizin amacı bu takımı ligde tutmak." değerlendirmesinde bulundu.



