İzmir'de TÜGVA GençLig Liseler Arası Futbol Turnuvası Heyecanı Başladı
Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) tarafından organize edilen GençLig Liseler Arası Futbol Turnuvası, İzmir'de büyük bir coşkuyla start aldı. Atatürk Stadı Yan Sahalar'da gerçekleştirilen açılış töreni, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Ardından Kur'an-ı Kerim tilaveti yapıldı ve Kahramanmaraş'ta bir okula düzenlenen silahlı saldırıda hayatını kaybedenler için anma gerçekleştirildi.
150 Lise Takımı Bir Arada
AK Parti İzmir Milletvekili Mehmet Muharrem Kasapoğlu, etkinlikte yaptığı konuşmada, İzmir'de 150 lise takımını bir araya getiren bu organizasyon nedeniyle TÜGVA'ya teşekkürlerini iletti. Takımlara başarılar dileyen Kasapoğlu, "Türkiye genç ve gençlerine inanan bir ülke. Gençleriyle güçlü, umutlu ve daha güçlü olacak bir ülke. O yüzden gençlerin bu bilinci taşıyıp yarınlara aktarması çok kıymetli. Bu bilincin gerektirdiği maneviyat, gelişim çok ama çok kritik." ifadelerini kullandı.
Sporun Birleştirici Gücü Vurgulandı
Kasapoğlu, turnuvanın sporun birleştirici gücü sayesinde kötülük, şiddet, kavga ve kötü bağımlılıklara karşı önemli bir panzehir niteliği taşıdığını belirtti. İzmir'in spor altyapısına dikkat çeken milletvekili, şunları kaydetti: "Gençlerin hem gelişimi hem ilerlemesi için ve onların bir arada hep birlikte hareket etmesi için, bu birlik ortamını çok önemsiyoruz. Hem birlik hem de tatlı bir rekabet, çok kıymetli. Maalesef acımasız bir dünyada yaşıyoruz. Ve bu acımasız dünyada mukaddesini bilen, mukaddesini koruyan ve mukaddesiyle yol yürüyen gençlik bizler için çok ama çok hayati. O yüzden ben bu turnuvayı, bu genç ligi çok önemli buluyorum."
Protokol Maçı Berabere Bitti
Açılış konuşmalarının ardından, AK Parti İl Başkanı Bilal Saygılı, AK Parti Konak İlçe Başkanı Sait Başdaş, bazı kurum müdürleri ve TÜGVA İzmir İl Temsilcisi Yiğit Aslanata'nın da yer aldığı iki takım, Vali Süleyman Elban'ın ilk düdüğüyle bir gösteri maçı yaptı. Karşılaşma, tarafların eşit gücünü yansıtan bir beraberlikle sonuçlandı.
Turnuva, İzmir'deki liseler arasında futbol heyecanını canlı tutarken, gençlerin spor yoluyla sosyal ve manevi gelişimine katkı sağlamayı hedefliyor. Organizasyon, şehrin farklı bölgelerinden gelen takımların katılımıyla devam edecek.



