Galatasaray Kulübü, eski futbolcusu ve teknik direktörü Coşkun Özarı'yı vefatının 15. yıl dönümünde andı. Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamada, Özarı'nın Türk futboluna katkıları vurgulandı.
Kulüpten Duygusal Mesaj
Kulübün resmi sosyal medya hesaplarından yayımlanan mesajda, "Kulübümüzde hem futbolcu hem de teknik direktör olarak uzun yıllar görev yapan, Türk futbolunun değerli isimlerinden Coşkun Özarı'yı vefatının 15. yılında sevgi, saygı ve rahmetle anıyoruz" ifadelerine yer verildi.
Coşkun Özarı'nın Kariyeri
Coşkun Özarı, 1931 yılında İstanbul'da doğdu. Galatasaray'da 1950-1961 yılları arasında futbol oynadı ve 11 sezonda 181 maça çıktı. Futbolculuk kariyerinin ardından teknik direktörlük yapan Özarı, Galatasaray'ı 1971-1972 ve 1976-1977 sezonlarında çalıştırdı. Ayrıca 1972-1976 yılları arasında Türkiye Futbol Federasyonu Teknik Direktörü olarak görev yaptı ve A Milli Takım'ın başında 1974 Dünya Kupası elemelerinde mücadele etti.
Anma Mesajının Detayları
Galatasaray'ın anma mesajı, kulübün resmi internet sitesi ve sosyal medya hesaplarından paylaşıldı. Mesajda Özarı'nın kulüp tarihindeki yeri ve önemi hatırlatıldı. Özarı, 22 Haziran 2011'de hayatını kaybetmişti.



