Uğurcan Çakır: Eksik kaldık, hatalar yaptık! ABD maçı sonrası özür
Uğurcan Çakır: Eksik kaldık, hatalar yaptık!

A Milli Takım'ın kalecisi Uğurcan Çakır, ABD karşısında alınan mağlubiyetin ardından sosyal medya hesabından duygusal bir paylaşım yaptı. Milli file bekçisi, turnuvaya erken veda etmenin üzüntüsünü dile getirirken, taraftarlardan özür diledi.

Uğurcan Çakır'dan samimi itiraf

Çakır, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "Bu noktaya gelebilmek için çok çalıştık, çok emek verdik, çok mücadele ettik. Ancak demek ki bir yerlerde eksik kaldık, hatalar yaptık ve 24 yıl sonra katıldığımız bu turnuvaya erken veda ettik. Bunun üzüntüsünü tarif etmek gerçekten çok zor."

Taraftarlardan özür

Milli kaleci, açıklamasında tüm Türkiye'ye hitaben: "Bizi 7'den 70'e destekleyen, dualarıyla ve sevgisiyle yanımızda olan ülkemizin her bir ferdinden içtenlikle özür diliyorum. Bugün turnuvaya bir galibiyetle veda edebilmek için sahada elimizden gelen her şeyi yaptık ve bunu başardık. Bu forma için, bu bayrak için daha iyisini başarmak adına her zaman daha çok çalışmaya devam edeceğiz." dedi.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Turnuvaya galibiyetle veda

Uğurcan Çakır, son maçta alınan galibiyetin önemine vurgu yaparak, takımın mücadele gücünü ortaya koydu. A Milli Takım, 24 yıl aradan sonra katıldığı Dünya Kupası'nda grup aşamasında elenmişti.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması