AK Partili Yayman'dan İbrahim Tatlıses'e hastane ziyareti
AK Partili Yayman'dan Tatlıses'e ziyaret

Ziyaretin Detayları

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Kültür ile Sanat Politikaları Başkanı Hüseyin Yayman, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi'nde fizik tedavi gören ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses'i ziyaret etti. Ziyarete, AK Parti Merkez Karar ve Yönetim Kurulu (MKYK) üyeleri Fatima Yurduseven ve Mehmet Ali Kurt da eşlik etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Selamı İletildi

Yayman, ziyaret sırasında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın İbrahim Tatlıses'e selamlarını iletti ve geçmiş olsun dileklerinde bulundu. Sanatçıya tedavisinin nasıl gittiğini soran Yayman'a Tatlıses, 'Süperim' yanıtını verdi.

Tatlıses'ten Hastane ve Sağlık Çalışanlarına Övgü

İbrahim Tatlıses, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın çok iyi bir hastane yaptırdığını belirterek tedavisinin iyi gittiğini söyledi. Hastanedeki sağlık çalışanlarından övgüyle bahseden Tatlıses, onların ilgisi ve bakımından memnun olduğunu ifade etti. Ayrıca, Şanlıurfa'da düzenlenecek TEKNOFEST'e davet edildiğini anlattı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Tatlı İkramı ve Türküler

Ziyaret sırasında İbrahim Tatlıses, Mardin ve Urfa yöresine ait türküler seslendirdi. Konuklarına tatlı ikramında bulunan sanatçı, keyifli bir sohbet ortamı oluşturdu.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması