Edirne'de gerçekleştirilen trafik denetiminde alkollü olduğu belirlenen 19 yaşındaki aday sürücü, polis işlemleri sırasında sergilediği pişkin tavırla dikkat çekti. Genç sürücü, 'Pişman değilim, aklım hâlâ yapmadıklarımda' ifadelerini kullandı.
Denetimde alkol testi pozitif çıktı
Edirne İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde rutin trafik ve alkol denetimi yaptı. Durdurulan bir araçtaki 19 yaşındaki aday sürücüye yapılan alkol testinde, sürücünün alkollü olduğu tespit edildi. Bunun üzerine polis ekipleri genç sürücünün ehliyetine el koydu ve idari para cezası uyguladı.
Pişkin savunma: 'Aklım hâlâ yapmadıklarımda'
İşlemler sırasında bir muhabirin 'Pişman mısın?' sorusuna genç sürücü, 'Pişman değilim, aklım hâlâ yapmadıklarımda' yanıtını verdi. Bu sözler çevrede bulunanların ve polis ekiplerinin dikkatini çekti. Sürücünün bu pişkin tavrı, trafik güvenliği açısından endişe yarattı.
Denetimler sürecek
Edirne İl Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, trafik güvenliğini tehlikeye atan sürücülere yönelik denetimlerin kent genelinde aralıksız devam edeceğini belirtti. Alkol nedeniyle yaşanan kazaların önüne geçmek için bu tür denetimlerin önemine vurgu yapıldı.



