Bahçelievler Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini yaşatmak amacıyla geleneksel aşure ikramını bu yıl da Mehdiye Camii avlusunda gerçekleştirdi. Etkinlikte kazanlarda kaynatılan aşure, vatandaşlara dağıtıldı.
Başkan Bahadır'dan Birlik Mesajı
Bahçelievler Belediye Başkanı Hakan Bahadır, aşure ikramı sırasında yaptığı konuşmada Muharrem ayının önemine değindi. Bahadır, "Muharrem ayı, bizlere sabrı, paylaşmayı, kardeşliği ve birliğimizi hatırlatan mübarek bir aydır. Aşure ise farklı tatların aynı kazanda buluşarak berekete dönüşmesidir. Bu yönüyle aşure, toplumumuzun zenginliğini, birlikte yaşama kültürümüzü ve kardeşliğimizi en güzel şekilde temsil eder" ifadelerini kullandı.
Geleneksel Buluşma
Başkan Bahadır, bu güzel geleneği yaşatmak, komşularla aynı sofranın bereketini paylaşmak ve gönülleri aynı muhabbet etrafında buluşturmak istediklerini belirterek, "Rabb'im birliğimizi, beraberliğimizi ve kardeşliğimizi daim eylesin" dedi. Etkinlik, vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılandı.



