Bursa'da çöp evde mahsur kalan 70 yaşındaki adamın ilk sözü: Açım, su verin
Bursa'da çöp evde mahsur kalan adam: Açım, su verin

Bursa'nın Mudanya ilçesinde 70 yaşındaki Mehmet Sedat G., eşinden boşandıktan sonra psikolojisinin bozulduğu iddiasıyla biriktirdiği çöplerle dolu evinde mahsur kaldı. Cep telefonuyla 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayan yaşlı adam, polis ve apartman yöneticisinin yardımıyla kurtarıldı. Kurtarma anında ilk sözü 'İçim yanıyor ve çok açım. Bana su ve meyve suyu verir misiniz?' oldu.

Olayın Detayları

Olay, Mudanya ilçesi Orhangazi Caddesi'ndeki 5 katlı apartmanın en üst katında meydana geldi. Eşinden boşanan ve çocuklarıyla iletişimi koptuğu için psikolojisinin bozulduğu öne sürülen Mehmet Sedat G.'nin yaşadığı 2 oda 1 salondan oluşan dairesinden son dönemde kötü kokular gelmeye başladı. Daha önce ara sıra hastaneye gitmek için evinden çıkan Mehmet Sedat G.'yi, son günlerde gören olmadı.

Kurtarma Anı

Mehmet Sedat G., dün öğle saatlerinde sağlık sorunları, yetersiz beslenme ve yüksekliği 1 metreyi bulan çöp yığını nedeniyle evinden çıkamayınca cep telefonuyla 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayarak yardım istedi. Bu sırada eve giren apartman yöneticisi Ömer Faruk Orhan ile Erdoğan Paçin, Mehmet Sedat G.'ye yardım etti. Çöp yığınının içindeki yatağında, pantolonu olmadan yatan Mehmet Sedat G., kendisine yardım için gelenleri görünce, 'İçim yanıyor ve çok açım. Bana su ve meyve suyu verir misiniz?' dedi.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Hastaneye Kaldırılma

Mehmet Sedat G.'ye pantolonu giydirildi ve çevrede bulunan bir kablo ile kemer yapıldı. Ardından, 2 oda 1 salonu tamamen çöple dolu evden çıkarıldı. Apartmanın dışında sağlık ve polis ekiplerine teslim edilen Mehmet Sedat G., ilk müdahalenin ardından Mudanya Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Mehmet Sedat G.'nin tedavisinin devam ettiği, 'çöp ev'de ise temizlik çalışmalarının başlatılacağı öğrenildi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması