Gaziantep'te tekstil fabrikasında içme suyundan zehirlenme: 25 işçi hastanede
Gaziantep'te tekstil fabrikasında su zehirlenmesi: 25 işçi hastanede

Gaziantep'in 5'inci Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir tekstil fabrikasında sabah saatlerinde meydana gelen olayda, fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri oluştu. Durumun bildirilmesi üzerine olay yerine ambulanslar sevk edildi.

25 işçi hastaneye kaldırıldı

Olay yerine gelen ambulanslarla zehirlenme şüphesi taşıyan 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanede tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı

Fabrikadaki içme suyunun neden zehirlenmeye yol açtığı henüz bilinmezken, olaya ilişkin inceleme başlatıldı. Yetkililer, su kaynağından numuneler alarak analiz yapılacağını açıkladı.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması