Gaziantep'in 5'inci Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir tekstil fabrikasında sabah saatlerinde meydana gelen olayda, fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri oluştu. Durumun bildirilmesi üzerine olay yerine ambulanslar sevk edildi.
25 işçi hastaneye kaldırıldı
Olay yerine gelen ambulanslarla zehirlenme şüphesi taşıyan 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanede tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.
Olayla ilgili inceleme başlatıldı
Fabrikadaki içme suyunun neden zehirlenmeye yol açtığı henüz bilinmezken, olaya ilişkin inceleme başlatıldı. Yetkililer, su kaynağından numuneler alarak analiz yapılacağını açıkladı.



