Konya'nın Ilgın ilçesinde eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu'nda sıra dışı bir karne töreni gerçekleşti. Okulun tek öğrencisi olan 3'üncü sınıf öğrencisi İlayda Kozlu, karnesini okulun tek öğretmeni Muhammed Bağ'ın elinden aldı.
Tek öğrenci, tek öğretmen: Eşsiz bir eğitim yılı
Ilgın ilçesi Gökçeyurt Mahallesi'nde bulunan Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu, bu yıl sadece bir öğrenciye ev sahipliği yaptı. 3'üncü sınıf öğrencisi İlayda Kozlu, tüm yıl boyunca öğretmeni Muhammed Bağ ile birebir eğitim aldı. Karne töreninde öğretmen Bağ, duygusal anlar yaşadı.
Öğretmen Muhammed Bağ, karnesini verirken öğrencisine hitaben şunları söyledi: "Bu yıl ülkemizde ender rastlanan bir tabloya birlikte tanıklık ettik. Bir öğretmen ve bir öğrencili bir okulda eğitim-öğretim yılımızı tamamladık. Sen de yıl boyunca çok çalıştın, derslerinde başarılı oldun, hiç devamsızlık yapmadın. Bu güzel başarılarının karşılığı olan karneni sana büyük bir mutlulukla veriyorum."
İlayda'nın mutluluğu ve özel hediye
Karnesini alan İlayda Kozlu, notlarını inceledikten sonra "Hepsi çok iyi" diyerek sevincini dile getirdi. Karne töreninin ardından öğretmen Muhammed Bağ, bu özel eğitim yılının unutulmaması için öğrencisine ikisinin birlikte yer aldığı bir hatıra fotoğrafı hediye etti.
İlayda Kozlu, yıl boyunca hiç devamsızlık yapmadan derslerine devam etti ve tüm derslerinden başarılı oldu. Okulun tek öğrencisi olmasına rağmen sosyal etkinliklerde de aktif rol alan İlayda, öğretmeniyle birlikte unutulmaz bir eğitim yılı geçirdi.



