Kütahya'da Tavuklu Pilav Zehirlenmesi: 98 Kişi Hastanelik Oldu
Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen gençlik şöleninde dağıtılan tavuklu pilavdan zehirlenen 84'ü öğrenci toplam 98 kişi hastaneye kaldırıldı. Olay, Kütahya'nın Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda meydana geldi.
Etkinlikte Dağıtılan Yiyecekler Zehirlenmeye Neden Oldu
Okulda düzenlenen gençlik şöleninde öğrenci ve velilere tavuk, pilav ve ayran ikram edildi. Etkinlik sonrasında bazı öğrencilerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görülmeye başlandı. Şikayetlerin artması üzerine rahatsızlanan öğrenciler ve velileri, kendi imkanları ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi'ne kaldırıldı.
Zehirlenenlerin 84'ü Öğrenci, 14'ü Veli
Hastaneye başvuranların 84'ünün öğrenci, 14'ünün ise öğrenci velisi olduğu belirtildi. Yetkililer, öğrenci ve velilerin sağlık durumlarının iyi olduğunu ve tedavilerinin devam ettiğini açıkladı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Yetkililerden Açıklama: Soruşturma Sürüyor
Kütahya Valiliği'nden yapılan açıklamada, zehirlenme vakalarının ardından gıda numunelerinin alındığı ve inceleme başlatıldığı bildirildi. Olayın kaynağının belirlenmesi için çalışmaların sürdüğü ifade edildi.



