Ağrı'da 4 yaşındaki Leyla Aydemir'in ölümüne ilişkin dava, Yargıtay'ın bozma kararının ardından yeniden görülüyor. Geçtiğimiz duruşmada anne Şükran Aydemir'in dikkat çeken ifadeleri sonrası gözler yarınki duruşmaya çevrildi.
Anne Şükran Aydemir'in ifadesi
Bir önceki duruşmada mahkeme heyeti, dosyadaki bazı hususların açıklığa kavuşturulması için anne Şükran Aydemir ile sanıkların yeniden dinlenmesine karar vermişti. Duruşmada ifade veren anne Aydemir, olayın failini bilmediğini belirterek, "Katil kimse ondan şikayetçiyim. Kimsenin günahını almak istemiyorum. Olayı gözümle görmedim. Kimin yaptığını bilsem kendi ellerimle hesap sorarım" demişti.
Evlat acısı ve avukat talebi
Evlat acısının yıllardır dinmediğini dile getiren Aydemir, davada kendisini temsil edecek bir avukat talebinde de bulunmuştu. Mahkeme heyeti, tutuklu sanık avukatlarının süre talebini kabul ederek duruşmayı 26 Haziran'a ertelemişti.
Yarınki duruşma
Dava, yarın devam edecek. Leyla Aydemir, Bezirhane köyünde kaybolduktan 18 gün sonra dere yatağında cansız bedeni bulunmuştu. Yargıtay'ın bozma kararının ardından yeniden görülen davada, anne ve sanıkların yeniden dinlenmesi bekleniyor.



