Kayseri'nin Melikgazi ilçesinde 2018 yılında, iftardan sonra arkadaşlarıyla buluşmak üzere motosikletiyle yola çıkan 17 yaşındaki Ahmet Bostancıbaşı, bir kavşakta otomobilin çarpması sonucu hayatını kaybetti. Mezuniyetine günler kala yaşamını yitiren Bostancıbaşı'nın diploması, 8 yılın ardından okul müdürü tarafından ailesine teslim edildi.
Acılı Baba İbrahim Bostancıbaşı'nın Duygusal Sözleri
Evladının ani ölümüyle yıkılan baba İbrahim Bostancıbaşı, aradan geçen 8 yılda acıları nedeniyle okula gidip Ahmet'in diplomasını alamadığını belirtti. İbrahim Bostancıbaşı, "Oğlumu bir Ramazan günü iftardan sonra kaybettik. Ahmet'in yokluğu hâlâ içimizde yanan bir kor. Oğlum bu diplomayla bizleri 8 yıl sonra yine gururlandırdı" diye konuştu.
Okul Müdürü Hayrettin Acet: "Gözüm Gibi Sakladım"
Okul Müdürü Hayrettin Acet ise şunları söyledi: "Ahmet pırıl pırıl bir öğrenciydi, onu hiç unutmadık. Hak ettiği diploması o günden beri bizde duruyordu, gözüm gibi sakladım. Ancak şimdi okuldaki görev süremin sonuna geldim."
Acet, diplomanın teslim edilmesiyle ailenin acısını bir nebze olsun hafifletmeyi umduğunu ifade etti. Olay, Kayseri'de geniş yankı uyandırdı.



