SBÜ Adana Tıp Fakültesi İlk Mezunlarını Verdi
Sağlık Bilimleri Üniversitesi (SBÜ) Adana Tıp Fakültesi, uzun ve zorlu eğitim sürecini tamamlayan ilk mezunlarını verdi. Mezuniyet töreni, Adana Valisi Mustafa Yavuz'un katılımıyla gerçekleşti.
Vali Yavuz, törende yaptığı konuşmada, genç hekimlerin meslek hayatlarına ilk adımlarını atmalarının gurur verici olduğunu belirtti. Mezuniyetin hem öğrenciler hem de aileleri için büyük bir gurur kaynağı olduğunu ifade eden Yavuz, genç hekimlerin insan hayatına dokunacak önemli bir mesleği icra edeceklerini vurguladı.
Vali Yavuz'dan Genç Hekimlere Mesaj
Vali Yavuz, konuşmasında şu ifadelere yer verdi: "İnsan hayatına dokunacak, umut olacak ve şifa dağıtacak evlatlarımızın, hekimlik mesleğini bilimin ışığında, vicdanı rehber edinerek en güzel şekilde icra edeceklerine yürekten inanıyorum. Bu anlamlı günün asıl kahramanları olan gençlerimizi; onların her zaman yanında duran kıymetli ailelerini ve büyük emeklerle yetişmelerine katkı sunan akademisyenlerimizi gönülden tebrik ediyorum."
Mezuniyet töreni, öğrencilerin keplerini havaya atması ve ailelerin sevinç gösterileriyle sona erdi. SBÜ Adana Tıp Fakültesi, bölgenin sağlık alanındaki ihtiyacını karşılamak üzere nitelikli hekimler yetiştirmeye devam ediyor.



