Trump'ın kızı olduğunu iddia eden Necla Özmen'den yeni açıklamalar
Trump'ın kızı olduğunu iddia eden Necla Özmen'den yeni açıklamalar

Ankara'da yaşayan Necla Özmen, geçen yıl ABD Başkanı Donald Trump'ın biyolojik kızı olduğunu iddia ederek Ankara 27. Aile Mahkemesi'ne babalık davası açmıştı. Mahkeme, iddiaların somut delillere dayanmadığı gerekçesiyle davayı reddetti. Ancak Özmen, bu kararın ardından yeni bir girişimde bulundu.

Trump'a mektup yazdı

Özmen, NATO Zirvesi kapsamında Ankara'ya gelmesi beklenen Trump ile görüşebilmek için ABD Büyükelçiliği'ne postayla bir mektup gönderdi. Mektubunda, "Sayın Baba Donald Trump; NATO Zirvesi için Türkiye'ye geleceğinizi öğrendim. Ziyaretiniz sırasında Ankara'da beni kabul ederseniz çok onur duyarım. Sizinle şahsen tanışmak ve konuşmak en içten dileğimdir. Bu isteğimi kabul edip görüşmeyi kabul ederseniz, beni dünyanın en mutlu kızı yaparsınız" ifadelerine yer verdi.

Görüşme talebini iletti

Necla Özmen, Trump ile bir araya gelmeyi çok istediğini belirterek, "Türkiye'yi de Amerika'yı da seviyorum. Trump'ın Ankara'ya geleceğini öğrenince elçilik aracılığıyla görüşme talebimi ilettim. Kabul edilirse çok mutlu olacağım. Onunla tanışmak ve konuşmak istiyorum. Görüşemezsek elbette üzülürüm" dedi.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

"Ona 'babacığım' diyorum"

Özmen, Trump'ın ziyaret haberini duyduğunda çok duygulandığını söyleyerek, "Haberini aldığımda çok duygulandım, gözyaşlarımı tutamadım. Gördüğümde ne tepki veririm, bilmiyorum. Onu baba olarak görüyorum ve ona 'babacığım' diyorum. Kendisiyle tanışmayı çok istiyorum. Bu süreçten haberi olup olmadığını da kendisine sormak istiyorum" ifadelerini kullandı.

Türk yemekleri hazırlamayı düşünüyor

Trump ile görüşmesi halinde Türk yemekleri ikram etmek istediğini söyleyen Özmen, "Türkiye'de büyüdüğüm için ona Türk mutfağından lezzetler hazırlamayı düşünüyorum. Ancak güvenlik nedeniyle kendi yemeklerini getirip getirmeyeceğini bilmiyorum. İnşallah gelir, evimi ve yaşantımı görür" dedi.

Türkiye'nin ödediği paranın iadesini istiyor

Özmen, daha önce Beyaz Saray'a mektup gönderdiğini de belirterek, "Heyecanlıyım. Dört gözle bekliyorum. Daha önce de Beyaz Saray'a mektup göndermiştim. Türkiye'nin parasını ödediği uçakların teslim edilmesini ya da ödenen paranın iade edilmesini de istiyorum. Bu konuda da destek vermesini bekliyorum" diye konuştu.

"Bana 5 ya da 10 dakika verseler yeter"

Trump'a seslenen Özmen, "Sevgili babacığım inşallah sesimi duyarsın. Elçiliğe görüşme talebimi ilettim. Bana 5 ya da 10 dakikasını ayırmasını istiyorum. Kendisiyle konuşmadan hakkımdaki iddialara inanmak istemiyorum. Eğer görüşebilirsem yaşadığım sıkıntıları aşacağıma inanıyorum. İnşallah sesimi duyar ve görüşme fırsatı buluruz" dedi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması