Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesiminde seyir halindeki bir tırda yangın çıktı. Olay, öğle saatlerinde Narlı gişeleri mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, plakası ve sürücüsü henüz belirlenemeyen tırda seyir halindeyken yangın başladı.
Sürücü Kendini Dışarı Attı
Yangını fark eden sürücü, tırı emniyet şeridine park ettikten sonra hızla araçtan indi. Ardından 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarda bulunuldu. İhbar üzerine olay yerine itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi.
Yangın Kısa Sürede Büyüdü
Yangın kısa sürede büyüyerek tırı tamamen sardı. İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın sonucu tır kullanılamaz hale geldi. Olayda can kaybı yaşanmazken, sürücünün sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Soruşturma Başlatıldı
Yangının çıkış nedeniyle ilgili soruşturma başlatıldı. Otoyoldaki trafik akışı bir süre kontrollü şekilde sağlanırken, ekiplerin çalışmaları tamamlandıktan sonra trafik normale döndü. Yetkililer, sürücüleri araç yangınlarına karşı dikkatli olmaları konusunda uyardı.



