Ankara'da Korkunç Cinayet: Piknikte Eşini Bıçaklayarak Öldürdü
Ankara'da Piknikte Eşini Bıçaklayarak Öldürdü

Ankara'nın Akyurt ilçesinde dün sabah saatlerinde meydana gelen olayda, Davut S. isimli şahıs, piknik yapmak için bahçelerine gittiği eşi Zahide S.'yi bıçaklayarak öldürdü. İddiaya göre, çift arasında henüz bilinmeyen bir nedenle tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine Davut S., 2 çocuk annesi eşini bıçaklayıp olay yerinden kaçtı.

Olayın Gelişimi ve Cenaze Süreci

Çiftten haber alamayan yakınları, bahçeye gittiklerinde Zahide S.'nin cansız bedeniyle karşılaştı. İhbar üzerine bölgeye polis ekipleri sevk edildi. Olay yerinde inceleme yapan ekipler, firari şüphelinin yakalanması için çalışma başlattı.

Zahide S.'nin cenazesi, Ankara Adli Tıp Kurumu'ndaki otopsi işlemlerinin ardından ailesi tarafından teslim alındı. Akyurt ilçesi Kozayağı Mahallesi'ne getirilen cenaze, öğle vakti kılınan cenaze namazının ardından köy mezarlığında toprağa verildi.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Mahallelinin İfadeleri ve Geçmiş Olaylar

Mahalle sakinleri, Davut S.'nin işsiz olduğunu ve psikolojisinin yerinde olmadığını belirtti. Ayrıca, daha önce de eşini darbettiğini ve bu nedenle hakkında uzaklaştırma kararı verildiğini ifade ettiler. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması