Denizli'de işyeri açma ruhsatı alamadığı için bunalıma giren işadamı Mehmet Çaput, yaşamına son verdi. Çaput'un intihar notunda, CHP'li Pamukkale Belediyesi'nden şikâyetçi olduğu belirtildi.
Ruhsat alamayınca bunalıma girdi
Edinilen bilgiye göre, Denizli'de bir işyeri açmak isteyen Mehmet Çaput, Pamukkale Belediyesi'nden ruhsat alamadı. Uzun süredir ruhsat işlemleriyle uğraşan Çaput, belediyenin kendisine mobbing uyguladığını iddia etti. Ruhsat alamamanın verdiği bunalım sonucu Çaput, intihar etti.
İntihar notunda belediyeyi suçladı
Olay yerinde bulunan intihar notunda Çaput, Pamukkale Belediyesi'nden şikâyetçi olduğunu yazdı. Notta, belediyenin kendisine ruhsat vermediğini ve bu nedenle mağdur olduğunu ifade ettiği öğrenildi.
Soruşturma başlatıldı
Denizli Emniyet Müdürlüğü, olayla ilgili soruşturma başlattı. Çaput'un yakınları ifadelerine başvurulurken, belediye yetkilileri de ifade vermek üzere emniyete çağrıldı.



