Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi: 25 Kişi Hastanelik Oldu
Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi: 25 Kişi Hastanede

Kütahya'da bir okul etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 25 kişi hastanede tedavi altına alındı. İhlas Haber Ajansı'nın bildirdiğine göre, olay Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen bir etkinlikte meydana geldi.

Etkinlikte Pilav ve Tavuk İkramı

Meydan Mahallesi'nde bulunan okulda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu.

Hastaneye Başvuranlar

Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu. Tedavi altına alınan hastaların durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Soruşturma Başlatıldı

Olayla ilgili inceleme başlatıldığı belirtildi. Yetkililer, gıda zehirlenmesinin kaynağını belirlemek için numuneler alarak çalışmalara başladı. Etkinlikte sunulan yemeklerin hijyen koşulları ve hazırlık süreci mercek altına alındı.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması