Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi: 25 Kişi Hastanede
Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi: 25 Kişi

Kütahya'da bir okulda düzenlenen etkinlikte pilav ve tavuk ikramının ardından rahatsızlanan 25 kişi hastaneye kaldırıldı. Kütahya Şehir Hastanesi'ne gıda zehirlenmesi şüphesiyle başvuranlar arasında 21 öğrenci ve 4 yetişkin bulunuyor.

Etkinlikte Pilav ve Tavuk İkram Edildi

Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu.

25 Kişi Hastaneye Başvurdu

Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu. Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması