Adana'da motosiklet hırsızının 'teslim edecektim' savunması
Motosiklet hırsızı: Polise teslim etmeye gidiyordum

Adana'da bir kişinin park halindeki motosikleti çalması güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı. Olay, 25 Mayıs günü Çukurova ilçesi Huzurevleri Mahallesi'nde meydana geldi. Mustafa C. (22), sokakta yürürken bir apartmanın otoparkındaki motosikleti gördü. Gidon kilidini kırarak motosikleti sürükleyip bölgeden uzaklaştırdı. Ardından sakin bir yerde düz kontak yaparak motosikleti çalıştıran şüpheli, kayıplara karıştı.

Sabah işe gitmek isteyen mağdur motosikletini bulamadı

Sabah işe gitmek için evinden çıkan A.E., motosikletinin yerinde olmadığını fark ederek durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine Asayiş Şube Müdürlüğü'ne bağlı Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri harekete geçti. Apartman ve bölgedeki güvenlik kameralarını inceleyen polis, şüphelinin Yüreğir ilçesi Sinanpaşa Mahallesi'ne gittiğini tespit etti.

Şüpheli motosikletle gezerken yakalandı

Ekipler, belirlenen mahallede araştırma yaparken Mustafa C.'yi motosikletiyle dolaşırken yakaladı. Emniyetteki sorgusunda, "Motosikleti evime dönmek için çaldım. Geri verecektim, tam teslim etmeye giderken polise yakalandım" dediği öne sürüldü. İşlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen Mustafa C., çıkarıldığı mahkemece tutuklandı. Çalınan motosiklet ise sahibi A.E.'ye teslim edildi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması