Osmaniye'de 53 kişi pastadan zehirlendi, 2 şüpheli serbest
Osmaniye'de 53 kişi pastadan zehirlendi, 2 şüpheli serbest

Osmaniye'de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra 53 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvurdu. Osmaniye Valiliği, olayla ilgili adli ve idari sürecin başlatıldığını, hayati tehlikesi bulunan kimsenin olmadığını duyurdu.

53 kişi hastaneye başvurdu, 25'i taburcu edildi

Kentte faaliyet gösteren bir işletmenin şubelerinden temin edilen pasta ve kremalı tatlı ürünlerinin tüketilmesinin ardından bazı vatandaşlar rahatsızlandı. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, iş yerleri ve imalathaneden numuneler alarak yetkili laboratuvara gönderdi. Hastanelere başvuran 53 kişiden 25'i tedavilerinin ardından taburcu edilirken, 28 kişinin sağlık kuruluşlarında tedavisi sürüyor.

2 şüpheli adli kontrolle serbest

Soruşturma kapsamında gözaltına alınıp adliyeye sevk edilen 2 şüpheli, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Valilik açıklamasında, olayla ilgili adli ve idari sürecin devam ettiği belirtildi.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Vali Serdengeçti'den geçmiş olsun mesajı

Osmaniye Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Vatandaşlarımızın sağlığı ve güvenliği, kamu hizmetinin en temel mesuliyetidir. İlimizde bir işletmeden kaynaklı yaşanan gıda zehirlenmesi şüphesine ilişkin süreç, ilgili kurumlarımızın eşgüdümünde bütün yönleriyle takip edilmekte olup, hayati tehlikesi olan vatandaşımız bulunmamaktadır. Olaydan etkilenen tüm hemşehrilerimize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum” ifadelerini kullandı.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması