Piknikte dehşet: 2 çocuk annesi eşini bıçaklayarak öldürdü, daha önce de darp etmiş
Piknikte dehşet: Eşini bıçaklayarak öldürdü, daha önce darp etmiş

Olayın Detayları

Ankara'nın Akyurt ilçesi Kızık Mahallesi'nde dün sabah saatlerinde korkunç bir olay yaşandı. Piknik yapmak için bahçelerine giden Davut S. (40) ile eşi Zahide S. (38) arasında henüz bilinmeyen bir nedenle tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine Davut S., 2 çocuk annesi eşini bıçaklayarak olay yerinden kaçtı.

Yakınları Korkunç Manzarayla Karşılaştı

Çiftten haber alamayan yakınları, bahçeye gittiklerinde Zahide S.'nin cansız bedeniyle karşılaştı. İhbar üzerine bölgeye polis ekipleri sevk edildi. Olay yerinde yapılan incelemelerin ardından Zahide S.'nin cenazesi Ankara Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı. Otopsi işlemlerinin tamamlanmasının ardından cenaze ailesine teslim edildi. Zahide S., Akyurt ilçesi Kozayağı Mahallesi'nde öğle vakti kılınan cenaze namazının ardından köy mezarlığında toprağa verildi.

Mahalleli: Daha Önce de Darp Etmişti

Mahalle sakinleri, Davut S.'nin işsiz olduğunu ve psikolojik sorunları bulunduğunu belirtti. Ayrıca, şüphelinin daha önce de eşini darp ettiği ve bu nedenle hakkında uzaklaştırma kararı verildiği öğrenildi. Mahalleli, "Davut sürekli sorun çıkarıyordu. Daha önce de karısını dövmüştü, uzaklaştırma kararı vardı. Ama yine de engel olamadık" ifadelerini kullandı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Polis Çalışması Sürüyor

Olayın ardından firari şüpheli Davut S.'nin yakalanması için polis ekipleri geniş çaplı bir operasyon başlattı. Şüphelinin kaçış güzergahı ve olası saklandığı yerler araştırılıyor. Yetkililer, olayla ilgili soruşturmanın devam ettiğini bildirdi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması