Arnavutköy'de çatı katı yangını: Kundaklama iddiası kan dondurdu
İstanbul'un Arnavutköy ilçesinde dün akşam saatlerinde dört katlı bir binanın çatı katında yangın çıktı. Alevleri fark eden vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Kısa sürede müdahale eden ekipler yangını söndürürken, can kaybı veya yaralanma yaşanmadı. Ancak ev sahibi Ahmet A., yangının yeğeni tarafından kundaklandığını öne sürdü.
Ev sahibi: 'Evimizi yeğenim yaktı'
Yangın sonrası açıklama yapan Ahmet A., şunları söyledi: “Bizim evi, abimin çocuğu F. yaktı. Çocuk daha önceden de evi yakacağını söylüyordu. Biz bugün karakola gidip başvuruda bulunduk. Çocuk geldi ve şu anda evimizi yaktı. Madde bağımlısı. Bugün tekrar başvurduk, CİMER'e dahi başvurduk. Sürekli tehditleri oluyordu. Olaydan 10-20 dakika önce de başvuruda bulunmuştuk. Ev yandı. İçeride değildik, yan taraftaydık. Haberi alınca geldik.”
Şikayetlere rağmen önlem alınmadı mı?
Ahmet A., daha önce defalarca şikayette bulunmalarına rağmen yeğeninin serbest kaldığını belirterek tepki gösterdi: “Kime derdimizi anlatacağız bilmiyoruz. Sürekli şikâyetlerde bulunduk. Yakalansa bile tekrar serbest kaldığını görüyoruz.” Yangının ilk anları ve itfaiye müdahalesi cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Yangının çıkış nedeni araştırılıyor
Polis ve itfaiye ekipleri, yangının kesin çıkış sebebini belirlemek için çalışma başlattı. Yapılacak incelemelerin ardından olayın aydınlatılması bekleniyor. Olay, Yunus Emre Mahallesi'nde meydana geldi.



