Denetimde Büyük Miktarda Bozuk Gıda Bulundu
Uşak'ta gıda ürünleri depolanan bir tesiste yapılan denetimde, son kullanma tarihi geçmiş 29 ton çikolata ile 1 ton 600 kilogram bozuk konserve ürünü ele geçirildi. Valilik tarafından yapılan açıklamaya göre, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri kent merkezindeki bir gıda deposunda ortak denetim gerçekleştirdi.
İki Şüpheli Gözaltına Alındı
Denetim sırasında yapılan incelemede, son kullanım tarihi geçmiş ve bozulmuş durumda 29 ton çikolata ile 1 ton 600 kilogram konserve tespit edildi. Olayla ilgili olarak Ö.Ö. (53) ve K.Ö. (47) isimli iki şüpheli gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından serbest bırakılan şüpheliler hakkında 'bozulmuş ve değiştirilmiş gıda ve ilaçların ticareti' suçu kapsamında adli işlem başlatıldı.
Ele Geçirilen Ürünler İmha Edilecek
Yetkililer, ele konulan ürünlerin sağlığa zararlı olduğu gerekçesiyle imha edileceğini bildirdi. Denetimlerin aralıksız süreceği vurgulandı.



