Uşak'ta Depoda 29 Ton Tarihi Geçmiş Çikolata Ele Geçirildi
Uşak'ta Depoda 29 Ton Tarihi Geçmiş Çikolata

Denetimde Büyük Miktarda Bozuk Gıda Bulundu

Uşak'ta gıda ürünleri depolanan bir tesiste yapılan denetimde, son kullanma tarihi geçmiş 29 ton çikolata ile 1 ton 600 kilogram bozuk konserve ürünü ele geçirildi. Valilik tarafından yapılan açıklamaya göre, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri kent merkezindeki bir gıda deposunda ortak denetim gerçekleştirdi.

İki Şüpheli Gözaltına Alındı

Denetim sırasında yapılan incelemede, son kullanım tarihi geçmiş ve bozulmuş durumda 29 ton çikolata ile 1 ton 600 kilogram konserve tespit edildi. Olayla ilgili olarak Ö.Ö. (53) ve K.Ö. (47) isimli iki şüpheli gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından serbest bırakılan şüpheliler hakkında 'bozulmuş ve değiştirilmiş gıda ve ilaçların ticareti' suçu kapsamında adli işlem başlatıldı.

Ele Geçirilen Ürünler İmha Edilecek

Yetkililer, ele konulan ürünlerin sağlığa zararlı olduğu gerekçesiyle imha edileceğini bildirdi. Denetimlerin aralıksız süreceği vurgulandı.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması