Trump: Erdoğan Olmasaydı NATO Zirvesine Gitmezdim
Trump: Erdoğan Olmasaydı NATO Zirvesine Gitmezdim

Eski ABD Başkanı Donald Trump, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile görüşmek için NATO zirvesine katıldığını açıkladı. Trump, yaptığı açıklamada, 'Erdoğan olmasaydı NATO zirvesine gitmezdim' ifadelerini kullandı.

Trump'ın NATO Zirvesi Açıklaması

Donald Trump, katıldığı bir etkinlikte gazetecilerin sorularını yanıtlarken, NATO zirvesine Erdoğan ile görüşmek için gittiğini belirtti. Trump, 'NATO zirvesine gitmemin tek sebebi Erdoğan ile görüşmekti. O çok nazik bir insan' dedi.

Erdoğan-Trump Görüşmesi

Eski ABD Başkanı, Cumhurbaşkanı Erdoğan ile yaptığı görüşmenin detaylarına da değindi. Trump, 'Erdoğan ile harika bir ilişkimiz vardı. O gerçekten harika bir lider' şeklinde konuştu. Trump ayrıca, Erdoğan'ın kendisini çok iyi karşıladığını ve görüşmenin çok verimli geçtiğini söyledi.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

NATO Zirvesinin Önemi

Trump'ın bu açıklamaları, NATO zirvesinin önemini bir kez daha gündeme getirdi. NATO zirvesi, müttefik ülkelerin liderlerini bir araya getiren önemli bir platform olarak biliniyor. Trump'ın Erdoğan ile görüşmek için zirveye katılması, iki ülke arasındaki ilişkilerin ne kadar önemli olduğunu gösteriyor.

Erdoğan'ın Uluslararası Liderliği

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın uluslararası alandaki liderliği, birçok dünya lideri tarafından takdir ediliyor. Trump'ın bu açıklamaları, Erdoğan'ın uluslararası arenada ne kadar saygın bir lider olduğunu bir kez daha ortaya koydu. Erdoğan'ın liderliği, Türkiye'nin uluslararası ilişkilerdeki etkinliğini artırıyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması