Gaziantep Nurdağı'nda orman yangını 1 saatte kontrol altına alındı
Gaziantep'te orman yangını kontrol altına alındı

Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde öğleden sonra çıkan orman yangını, ekiplerin hızlı müdahalesiyle yaklaşık 1 saatte kontrol altına alındı. Yangında 3 hektarlık ormanlık alan zarar gördü.

Yangın nasıl başladı?

Yangın, Nurdağı Kırkpınar Mahallesi kırsalında henüz belirlenemeyen bir nedenle başladı. Dumanı fark eden vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye çok sayıda ekip sevk edildi.

Müdahale çalışmaları

Nurdağı Orman İşletme Şefliği'ne ait 5 ilk müdahale aracı, 6 arasöz, 4 su tankı, 2 itfaiye aracı ve iş makinesi yangın bölgesine yönlendirildi. Karadan yürütülen söndürme çalışmalarına havadan 1 helikopter de destek verdi. Jandarma ekipleri ve çevre sakinleri de çalışmalara katıldı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Yangın kontrol altında

Havadan ve karadan yaklaşık 1 saat süren yoğun müdahalenin ardından yangın kontrol altına alındı. Bölgede soğutma çalışmaları devam ediyor. Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

Zarar tespiti

Yangında 3 hektar ormanlık alanın zarar gördüğü belirtildi. Yetkililer, soğutma çalışmalarının tamamlanmasının ardından kesin hasar tespiti yapılacağını açıkladı.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması