Gaziantep Nurdağı'ndaki Orman Yangını Kontrol Altına Alındı
Gaziantep'teki Orman Yangını Kontrol Altına Alındı

Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde çıkan orman yangını, ekiplerin havadan ve karadan müdahalesiyle kontrol altına alındı. Yangında yaklaşık 3 hektarlık kızılçam ormanı zarar görürken, soğutma çalışmaları sürüyor.

Yangın Nerede Çıktı?

Nurdağı ilçesine bağlı Kırkpınar Mahallesi kırsalındaki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. İhbar üzerine bölgeye Orman Genel Müdürlüğü'ne bağlı ekipler sevk edildi.

Müdahale Nasıl Yapıldı?

Yangına havadan 1 helikopter, karadan ise 6 arazöz, 4 su ikmal aracı, 5 ilk müdahale aracı ve 2 itfaiye aracıyla müdahale edildi. Ekiplerin koordineli çalışması sayesinde yangın kontrol altına alınarak soğutma çalışmalarına başlandı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Zarar ve İnceleme

Yangında yaklaşık 3 hektarlık kızılçam ormanı zarar gördü. Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı. Bölgedeki soğutma çalışmaları devam ediyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması