Eski voleybolcu ve Survivor yarışmasıyla tanınan Sahra Işık, geçtiğimiz aylarda 7 yıllık eşi iş adamı İdris Aybirdi ile tek celsede boşanmıştı. Işık, boşanma sonrası ilk manidar paylaşımını sosyal medya hesabından yaptı.
Spor yaparken verdiği mesaj
Sahra Işık, spor yaptığı anları paylaştığı videoya, 'Pisliklerden kurtulmak için zihnimi temizlemeye devam' notunu düştü. Bu paylaşım, takipçileri tarafından boşanma sürecine bir gönderme olarak yorumlandı.
Evliliklerini kurtarmak için terapiye gitmişlerdi
Işık ve Aybirdi, 2019 yılında evlenmişti. 2024'te boşanma aşamasına gelen çift, terapiye giderek evliliklerini kurtarmayı başarmıştı. O dönem krizi atlatan ikili, geçtiğimiz yıl Pamir adını verdikleri bir erkek çocuk dünyaya getirmişti. Ancak sorunları tam olarak aşamayan çift, mayıs ayında yollarını ayırdı.
Oğluna duygusal mesaj
Sahra Işık, geçtiğimiz haftalarda oğluyla paylaştığı fotoğrafa yazdığı duygusal mesajla da dikkat çekmişti. Ünlü isim, 'Seni benden kimse alamaz. Kimsenin gücü de bize yetmez canım oğlum. Sen benimsin. Sana söz annen her şeyi yoluna koyacak ve çok mutlu olacağız' ifadelerini kullanmıştı.



