Nursel ile Mutfak Bahane'de Şeyma Yarışmadan Çekildi
Nursel ile Mutfak Bahane'de Şeyma Çekildi

Nursel ile Mutfak Bahane yarışmasında hafta içi her gün dört çift en iyi olmak için kıyasıya yarışıyor. Nursel Ergin'in renkli sunumuyla yarışanlar ödüle, izleyiciler ise hem yemeğe hem de sohbete doyuyor. Şampiyonluk heyecanı tüm gelinleri sarmışken, şampiyonluk yarışında pes eden ilk gelin Şeyma oldu.

Şeyma'nın Çekilme Kararı

Kayınvalidesi ile puanlama konusunda sürekli tartışan Şeyma, final günü kazanmasına rağmen yarışmadan çekilerek herkesi şok etti. Final günü kayınvalidenin tabaklara müdahalesi herkesi nasıl şaşırttı? Günlerdir kendi masasını bulamayan Beşbine hanım, bulduğu çözüm ile herkesi şaşırttı.

Kayınvalidenin Taktikleri

Bütün yemeklerin tadına önceden bakarak kendi masasını bulmaya çalışan kayınvalide, görüntülerin ortaya çıkması ile ne yapacağını şaşırdı. Bu durum diğer yarışmacılar ve izleyiciler arasında büyük tartışmalara yol açtı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Haftanın Kazananı

Bütün hafta topladığı puanlar ile kazanan Şeyma oldu. Ancak çekilme kararıyla ödülü alamadı. Yarışma, hafta içi her gün saat 14.00'te atv'de yayınlanmaya devam ediyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması