A Milli Futbol Takımı oyuncusu Yunus Akgün, 2026 Dünya Kupası'na grup aşamasında veda edilmesinin ardından sosyal medya hesabından bir paylaşım yaparak taraftarlardan özür diledi.
Yunus Akgün'den Duygusal Paylaşım
Milli takımın turnuvaya veda etmesi sonrası Yunus Akgün, yayımladığı mesajında şu ifadelere yer verdi: "24 yıllık hasret bittiğinde nasıl mutlu olduysak, şu anda da buradan bir o kadar buruk ve üzgün ayrılıyoruz. Hayal kırıklığına uğrattığımız, üzdüğümüz herkesten tüm samimiyetimle özür dilemek istiyorum."
Taraftarlara Teşekkür ve Gelecek Vurgusu
Oyuncu, taraftarlara destekleri için teşekkür ederek, "Her zaman bizim yanımızda oldunuz, dualarınızı eksik etmediniz. Bugün yaşadığım ve size yaşattığımız bu üzüntüden gerekli dersleri çıkarıp daha güçlü ayağa kalkacağız. Ay-yıldızın olduğu yerde umut da mücadele de bitmez. Hep beraber yine çok mutlu olacağımız günler için elimizden gelen her şeyi yapacağız." dedi.
A Milli Takım, 2026 Dünya Kupası'nda grup aşamasını geçemeyerek turnuvaya veda etmişti. Yunus Akgün'ün bu paylaşımı, taraftarlar arasında geniş yankı uyandırdı.



