Kütahya'da bir okul etkinliğinde ikram edilen tavuklu pilav, 114 kişinin zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvurmasına yol açtı. Olay, Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda meydana geldi. Okulda düzenlenen etkinlik kapsamında öğrenci ve davetlilere tavuklu pilav ikram edildi.
Zehirlenme Şüphesiyle Hastaneye Başvuranlar
İkram sonrası rahatsızlanan çok sayıda kişi, kendi imkanları ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi ile çeşitli sağlık kuruluşlarına başvurdu. Yapılan kontrollerin ardından zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısının 96'sı öğrenci ve 18'i yetişkin olmak üzere toplam 114 olduğu öğrenildi.
Taburcu Edilenler ve Tedavisi Sürenler
Sağlık ekipleri tarafından tedavi altına alınan 113 kişi taburcu edilirken, 1 kişinin hastanede müşahede altında tutulduğu ve kontrollerinin sürdüğü bildirildi. Yetkililer, zehirlenmenin kaynağını belirlemek için gıda numuneleri aldı ve inceleme başlattı.
Olayla ilgili soruşturma devam ediyor. Sağlık Bakanlığı ekipleri, okulda ve yemeğin hazırlandığı mutfakta detaylı incelemelerde bulundu. İlk bulgular, tavuklu pilavın uygun koşullarda saklanmadığı veya hijyen kurallarına uyulmadığı yönünde. Kesin sonuç, laboratuvar testlerinin ardından açıklanacak.



