Kütahya'da Tavuklu Pilav Zehirlenmesi: 114 Kişi Hastaneye Başvurdu
Tavuklu Pilav 114 Kişiyi Zehirledi

Kütahya'da bir okul etkinliğinde ikram edilen tavuklu pilav, 114 kişinin zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvurmasına yol açtı. Olay, Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda meydana geldi. Okulda düzenlenen etkinlik kapsamında öğrenci ve davetlilere tavuklu pilav ikram edildi.

Zehirlenme Şüphesiyle Hastaneye Başvuranlar

İkram sonrası rahatsızlanan çok sayıda kişi, kendi imkanları ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi ile çeşitli sağlık kuruluşlarına başvurdu. Yapılan kontrollerin ardından zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısının 96'sı öğrenci ve 18'i yetişkin olmak üzere toplam 114 olduğu öğrenildi.

Taburcu Edilenler ve Tedavisi Sürenler

Sağlık ekipleri tarafından tedavi altına alınan 113 kişi taburcu edilirken, 1 kişinin hastanede müşahede altında tutulduğu ve kontrollerinin sürdüğü bildirildi. Yetkililer, zehirlenmenin kaynağını belirlemek için gıda numuneleri aldı ve inceleme başlattı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor. Sağlık Bakanlığı ekipleri, okulda ve yemeğin hazırlandığı mutfakta detaylı incelemelerde bulundu. İlk bulgular, tavuklu pilavın uygun koşullarda saklanmadığı veya hijyen kurallarına uyulmadığı yönünde. Kesin sonuç, laboratuvar testlerinin ardından açıklanacak.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması