İSKİ Baltalimanı Biyolojik Arıtma Tesisi'nden Yayılan Koku Halkı Bezdiriyor
İSKİ Baltalimanı Tesisi'nden Yayılan Koku Halkı Bezdiriyor

İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ne (İBB) bağlı İSKİ Baltalimanı Biyolojik Arıtma Tesisi'nden yayılan kötü koku, çevre sakinlerini rahatsız etmeye devam ediyor. Bölge sakinleri, kokudan dolayı dışarı çıkamadıklarını ve evlerinin camlarını açamadıklarını belirtiyor.

Mahalle Muhtarından Tepki

Mahalle muhtarı Ali Haydar Aslan, 2023 yılında faaliyete geçen tesisten yayılan kötü kokular yüzünden bu tarihten sonra dışarıda oturamadıklarını söyledi. Aslan, yaz aylarının gelmesiyle kokunun daha da arttığını vurguladı.

Arıtma tesisinin karşısında bulunan Yaşam Vadisi'ne de dikkat çeken Aslan, "İnsanlar bu parkta gelip oturup dinlenemiyorlar. Bu masrafın yapılmasına yazık günah. Sen bu masrafı yapıyorsan bu kokuya da bir önlem alman lazım" dedi.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Çözüm Bekleniyor

Bölge sakinleri, yetkililerden koku sorununa kalıcı bir çözüm bulmalarını talep ediyor. İBB ve İSKİ'nin konuyla ilgili henüz bir açıklama yapmaması, tepkilere yol açıyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması