Erdoğan: Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde, kederi 14 asırdır yaşıyoruz
Erdoğan: Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı'nda önemli açıklamalarda bulundu. Erdoğan, konuşmasında Ehlibeyt sevgisine vurgu yaparak, Kerbela olayının acısının hala taze olduğunu ifade etti.

Erdoğan'dan Ehlibeyt vurgusu

Erdoğan, programa katılanlara hitaben, "Ehlibeyt sevdalısı aziz kardeşlerim sizleri hürmet ve muhabbetle selamlıyorum. Sizlerle beraber olmanın bahtiyarlığını yaşıyorum" dedi. Cumhurbaşkanı, Muharrem ayının ve Kerbela şehitlerinin önemine dikkat çekerek, bu acının asırlardır sürdüğünü belirtti.

"Kerbela'nın acısı 14 asırdır taze"

Erdoğan, "Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde, kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz" ifadelerini kullandı. Bu sözlerle, İslam tarihinde derin izler bırakan Kerbela olayının Müslümanlar üzerindeki etkisinin devam ettiğini vurguladı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Program detayları

Muharrem Orucu İftar Programı, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde gerçekleştirildi. Programa çok sayıda davetli katıldı. Erdoğan'ın konuşması, katılımcılar tarafından ilgiyle dinlendi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması