Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı Muhammed Ould Şeyh El Ghazouani ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Türkiye-Moritanya ikili ilişkileri ve bölgesel konular ele alındı.
Görüşmede Öne Çıkan Başlıklar
Erdoğan, Türkiye ve Moritanya arasında ticaret, tarım, balıkçılık, güvenlik ve savunma sanayii başta olmak üzere birçok alanda somut adımlar atarak ilişkilere ivme kazandırılabileceğini ifade etti. Ayrıca iki ülkenin önümüzdeki süreçte uluslararası platformlardaki dayanışmasını artırmak için çalışmaya devam edeceğini belirtti.
Bölgesel İş Birliği Vurgusu
Görüşmede, iki ülke arasındaki iş birliğinin derinleştirilmesi ve ortak çıkarlar doğrultusunda atılacak adımlar masaya yatırıldı. Erdoğan, Moritanya ile ilişkilerin her alanda geliştirilmesinden memnuniyet duyduklarını dile getirdi.



