Sağlık Kontrolleri Başladı
Fenerbahçe Futbol A Takımı, 2026-2027 sezonu öncesi rutin sağlık kontrollerine başladı. Teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular, Medicana Ataşehir Hastanesi'nde kapsamlı bir sağlık taramasından geçti.
Yapılan Testler
Kontroller kapsamında EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testler uygulandı. Ayrıca ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde de muayeneler gerçekleştirildi.
Devam Edecek
Sarı-lacivertlilerde sağlık kontrolleri yarın da devam edecek. Takım, yeni sezona hazırlıklarını sürdürürken, oyuncuların sağlık durumları yakından takip ediliyor.



