A Milli Erkek Basketbol Takımı'nda Onuralp Bitim Sakatlık Nedeniyle Kadrodan Çıkarıldı
Onuralp Bitim Milli Takım Kadrosundan Çıkarıldı

A Milli Erkek Basketbol Takımı, FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubu'nda Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak. Bu kritik maçlar öncesinde hazırlıklarını sürdüren ay-yıldızlı ekip, kamp çalışmaları için Antalya'ya gitti.

Onuralp Bitim Sakatlık Nedeniyle Kadro Dışı

Milli takımda önemli bir gelişme yaşandı. Genç yıldız Onuralp Bitim, sakatlığı sebebiyle kadrodan çıkarıldı. Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) konuyla ilgili resmi bir açıklama yayımladı.

Açıklamada, "Milli oyuncumuz Onuralp Bitim'e geçmiş olsun dileklerimizi sunar, en kısa sürede parkelere dönmesini temenni ederiz" ifadelerine yer verildi. Federasyon, oyuncunun sağlık durumunun yakından takip edildiğini belirtti.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Antalya Kampı Devam Ediyor

Milliler, 23-26 Haziran tarihleri arasında Antalya'da hazırlıklarını sürdürecek. Kamp süresince taktiksel çalışmalar ve kondisyon ağırlıklı antrenmanlar yapılacak. Teknik ekip, sakatlıklar nedeniyle oluşabilecek eksiklikleri değerlendirerek alternatif planlar üzerinde çalışıyor.

Onuralp Bitim'in yokluğunda, diğer oyunculara daha fazla sorumluluk düşecek. Milli takım, gruptaki rakiplerine karşı avantaj elde etmek için sahaya en iyi kadrosuyla çıkmayı hedefliyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması