Beşiktaş EuroLeague'e Katılıyor
Beşiktaş Kulübü, A Erkek Basketbol Takımı'nın 2026-27 sezonunda Avrupa'nın en prestijli basketbol organizasyonu EuroLeague'de yer alacağını duyurdu. EuroLeague Yönetim Kurulu, 2026-27 sezonunda mücadele edecek 20 takımlık listeyi onayladı ve Beşiktaş GAİN'in bir yıllık 'wild card' (özel davet) aldığını açıkladı. Bu gelişme, siyah-beyazlı camiada büyük sevinçle karşılandı.
Serdal Adalı'dan Açıklama
Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Camiamızın sabırsızlıkla beklediği, layık olduğu bir başarıyı hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. EuroLeague'de adından söz ettirecek, büyük zaferlere imza atacak bir organizasyon kurmak için kolları sıvıyoruz" dedi. Adalı, açıklamasında ayrıca Özkan Arseven başta olmak üzere Basketbol İcra Kurulu'nu ve başantrenör Dusan Alimpijevic'i kutladı.
Kulüpten Resmi Açıklama
Beşiktaş Kulübü'nün resmi internet sitesinden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: "Erkek Basketbol Takımımız, 2026-27 sezonunda Avrupa'nın en prestijli basketbol organizasyonu EuroLeague'de yer alacak. Euroleague Commercial Assets (ECA) Yönetim Kurulu, 2026-27 sezonunda EuroLeague'de mücadele edecek kulüpleri açıkladı. 2026-27 sezonunda bir yıllık wildcard hakkı kazanan Erkek Basketbol Takımımız, yeniden EuroLeague'de mücadele edecek."
Adalı: EuroLeague Beşiktaş'a Yakışırdı
Serdal Adalı, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına EuroLeague yakışırdı. Biz de Yönetim Kurulu olarak üzerimize düşeni yaptık. Beşiktaşımızı layık olduğu arenada görecek olmanın, ülkemizi en üst seviyede temsil etmenin gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz" ifadelerini kullandı.
Taraftarlara Davet
Başkan Adalı, tüm Beşiktaşlıları EuroLeague sezonlarında takıma destek olmaya davet ederek, "Önümüzdeki sezondan itibaren, Avrupa'nın en büyük organizasyonunda buluşmak üzere" dedi. Beşiktaş, daha önce EuroCup'ta mücadele ederken, bu sezon EuroLeague'de yer alarak önemli bir başarıya imza attı.



