Fenerbahçe'nin yeni transferi Vedat Muriqi, FB TV'de yayınlanan 'Güncel' programında dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Kosovalı golcü, yeni teknik direktörleri İsmail Kartal'dan övgüyle bahsederek, "Kader yıllar sonra tekrar bizi bir araya getirdi. İdmanlarımız dişe diş geçiyor, tam da onun istediği gibi. Onun önderliğinde bu yıl inşallah hedefimiz olan şampiyonluğa ulaşacağız" dedi.
Fenerbahçe'ye Dönüş ve Duygular
Vedat Muriqi, Fenerbahçe'ye geri dönmesiyle ilgili şunları söyledi: "Öncelikle çok mutluyum. Bu formayı bana tekrardan layık gören değerli başkanımıza, yönetim kurulumuza, hocamıza ve camiamıza hem ailem hem kendi adıma çok teşekkür ederim. Burada olmak gurur verici. Kulübe ilk adım attığımdan beri burayı özlediğimi biliyordum ama ne kadar çok özlediğimi şimdi anladım." Oyuncu, takımdaki arkadaşları ve staff ile sürekli iletişimde olduğunu belirterek, "Sanki hiç gitmemiş gibiyim. Bu büyük kulüp başka yerde yok. Avrupa'da fırsat buldum, tecrübelendim ama gerçekten Fenerbahçemizin büyüklüğü başka" ifadelerini kullandı.
Topuk Yaylası Tesisleri ve Transfer Süreci
Topuk Yaylası Tesisleri'ni değerlendiren Muriqi, "Müthiş bir yer. Türkiye'de böyle bir tesis zaten yok ama Avrupa'da birçok büyük kulübün de böyle bir tesisi yok. Sezon başı kamplarında millet başka yerlere gidiyor. Bizim Avusturya'ya kampa gitmemizin tek amacı hava değişikliği. Burada 20-30 gün kamp yapabilirsin. Bütün imkânlarımız var" dedi.
Transfer sürecine ilişkin Muriqi, "Ocak ayında ilk iletişim oldu. Mallorca tarafından zorluk demeyelim ama onlar da kendi dertlerine düştüler. Mirsad Türkcan beni aradı, Oğuz Hoca iletişime geçti. Ben dedim hemen. 'Lig bitti, istersen tatil yap' dediler ama 'Siz anlaşın tatili sonra yaparız' dedim. Fırsat gelmiş ve ayrılacağım da kesin, diğer takımlar fazla işleri karıştırmadan biz hemen okeyleyelim" şeklinde konuştu.
Avrupa Deneyimleri ve Tecrübe
Serie A ve La Liga tecrübelerini aktaran Muriqi, "Gerçek anlamda çok tecrübelendiğimi söyleyebilirim. Lazio'da önümde o dönemin 'Altın Ayakkabı' sahibi Ciro Immobile vardı. Oldukça zorlandık. Burada bir futbolcu geldiğinde herkes 'Bir isteğin var mı?' diye soruyor ancak orada öyle bir şey yok, tek başınasın. Kaderinle baş başasın, ya kendin alışacaksın ya da benim yaşadıklarımı yaşayacaksın" dedi. Mallorca serüveninin 2 yıl sürdüğünü belirten oyuncu, "Oradaki insanlar da beni bağırlarına bastılar, biz de Mallorca için mücadele ettik" ifadelerini kullandı.
İsmail Kartal ve Şampiyonluk Hedefi
Teknik direktör İsmail Kartal hakkında konuşan Muriqi, "Hocamızın yanılmıyorsam dördüncü dönemi oluyor. Artık kulübün sembol isimlerinden bir tanesi, hatta en başında da gelebilir diyebilirim. Ne zaman geldiyse aynı performansı, aynı isteği, aynı oyunu ve aynı arzuyla hem taraftara keyifli oyun deneyimi sundu hem de puan olarak artısını yaptı. İsmail Hoca'nın son dönemlerde ulaştığı bu puana başka bir hoca ulaşmadı diye biliyorum" dedi.
Muriqi, sözlerini şöyle tamamladı: "Buradan hiç gitmemiş gibiyim. Mert ile tanışmıştık, Cengiz ile uzun yıllar karşılıklı oynadık. Herkes bizden gol bekliyor. Hedefim ne kadar çok gol atabiliyorsam atmak. Ama ana hedef şampiyonluk ve bu şampiyonluğa herkesin katkısıyla ulaşacağımızı düşünüyorum. Fenerbahçe taraftarı beni de eşimi de hiçbir zaman yalnız bırakmadı. Transfer süreciyle birlikte bir sürü mesaj aldık. Taraftarlarımızın da destekleriyle inşallah hep birlikte müthiş bir şampiyonluk yaşayıp harika kutlamalar yapacağız."



